Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно присвирване след смяната на съединителя!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странно присвирване след смяната на съединителя!

    Значи колеги, когато ми смениха съединителя, 1 седмица всичко си беше перфектно, но след това започна някакво леко присвирване да се чува когато съединителя не е натиснат и съединителя с втвърди леко (не остана мек както когато го сложиха). Но забелязах че педала има лек луфт преди да започне да освобождава когато го натисна и когато сложа кракът си да обера луфта присвирването спира! Утре мисля да направя клипче, за да видите точно какво искам да кажа ако някой не ме е разбрал сега! Колата е от подписа ми!
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

  • #2
    Колега,каква марка е съеденителя? Но така както си описал проблема според мен е аксиален лагер.
    Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

    Comment


    • #3
      Комплект на Valeo сложих (феродов, притискателен диск и аксиален лагер). Толкова ли бързо да започне да сдава багажа тоз лагер ?

      PS: Да добавя още едно нещо, когато сваляхме кутият тая помпа където седи отгоре на нея (долна ли се води незнам) и беше скъсано маншончето и майстора каза, че нещо опускала, но не било проблем! Може ли да е от нея ?
      Last edited by mi7aka922; d.m.y г., 20:26.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

      Comment


      • #4
        Ако имаш проблем в работния цилиндър (долната помпа) педала на съеденителя в някой случай ще потъва до доло и ще си остава там .Не знам обаче дали свиренето може да дойде от там, според мен направи 1 бърз клип че да може да се види какво става точно ! Поздрави !
        Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

        Comment


        • #5
          http://youtu.be/w545Rpf2bJA - Ето клип колеги дано се чува...
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

          Comment


          • #6
            Когато тръгваш свири ли. На първа и втора.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Като тръгвам не само когато съединителя не е натиснат иначе в движение на първа и втора за сега съм го чувал по нагоре вече няма как да го чуя от вятъра и щума на двигателя ( това при отворено предно стъкло) иначе при затворено не чувам нищо !
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

              Comment


              • #8
                Колега може да прочетеш тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=63124 може и да има нещо което да ти помогне !
                Alfa Romeo 145 Twin Spark 1.6 120hp

                Comment


                • #9
                  Моя свиреше след смяната около 500 км.градско. При потегляне. Свиреше както свири ремък. Свиреше феродото.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Моя проблем в тази тема, която е дал колегата по горе не е описан, но от касто съм сменил съединителя вече близо 3000 км съм навил, а иначе почна присвирва на около 500-600 км след смяната ! А и нясой път свиренето го няма, но повечето пъти го има
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                    Comment


                    • #11
                      Аз имах подобен проблем след смяна на лагер-помпоа и съединител. Появи се едно свирене като описаното, което спираше когато обера съвсем леко педала на съединителя. Свиренето не се чуваше в купето а само когато минавам покрай някоя стена или паркирани коли. Така карах около 20к км. После скоростната кутия нещо взе да прави чакмаци и реших да я сменя. Купих кутия втора ръка и я смених. Новата кутия имаше странен шум като от лагери. Принудих се да сменя лагери на кутията и отново смених лагер помпата точно заради свиренето. Причината за шума на кутията която бях купи и преди това на лагер-помпата се оказа проблем в лягането на лагер-помпата към корпуса на кутията. Проблема е следният лагер-помпата беше някаква известна немска марка а не от италианските макар и хубава марка новата помпа е малко по "дебела". При стягане с двете болтчета задницата на помпата опира в корпуса на кутията (имаше един или два издатъка) и застава на криво. Оказа се че на кутията която бях взел тези чопове да ги нарека са малко по изпъкнали и лагер-помпата пора в тях и се изкривява. Това всъщност е бил и проблема с новата ми кутия лагера е застанал изкривен и е ромолял а лагерите на кутията си бяха читави.
                      И така при монтажа майстора забеляза проблема даже ми го показа, което го забави малко и след запиляване на въпросните чопчета помпата си легна идеално и застана направо , след това въпросният шум изчезна.
                      После на свалена скоростна кутия пробвах да монтирам старата помпа и пак опираше във въпросните чопчета но се закривяваше съвсем леко за това от самото начало новият лагер е свирил.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Във вторник ще се видя с майстора, който ми слага съединителя и ще видим той какво ще каже по въпроса, че едно приятелче каза че може някоя от помпите да не връща хубаво и да присвирва лагера !
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                        Comment


                        • #13
                          ако някоя от помпите е сдала багажа при натиснат съединител няма да отделя добре, при което може да почне да мирише при по дълго натиснат педал. Свиренето е най вероятно неправелън монтаж или по точно казано да се е разхлабило нещо

                          Comment


                          • #14
                            Мисълта ми беше че някоя от помпите може да е тръгнала да сдава багажа, но още да функционира някак си, защото преди да сминя съединителя нямах такова свирукане, но пък когато е по сухо времето като натиснех съединителя скърцаше понякога при самото натискане !
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                            Comment


                            • #15
                              Смених долната помпа първите 50-60км. пак имаше леко присвирване, но значително по тихичко от преди това, и след 100-ния километър присвирването изчезна. Вече съм направил около 200км. с новата помпа и даже педала е по-мек в сравнение със старата и засега го няма присвирването. Не направих снимки на старата да видите в какво окаяно състояние беше!!!
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

                              Comment

                              Working...
                              X